Klantenservice

Bestelprocedure

Hoe kunt u een artikel bestellen via onze website?

Zoek een artikel uit op de site en volg de aangegeven stappen om het product te bestellen. Wanneer alle stappen doorlopen zijn komt het product vanzelf in de winkelmand terecht. Als u al uw gegevens, de aflevergegevens en de betaalmethode heeft ingevuld, kunt u uw bestelling afronden en wordt er direct een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres dat u ingevoerd heeft.

Bevestigings e-mail

Als er binnen een half uur nog geen bevestigingsmail in de mailbox staat dan kan er het beste even contact worden opgenomen met de klantenservice. Let op, het kan zijn dat de bevestigingsmail is blijven hangen in de ongewenste/junk mailfolder, kijk hier dus eerst even in aub.

Het is belangrijk dat de bevestigingsmail goed doorgelezen wordt. In deze e-mail staan namelijk de gegevens die Keluarga ontvangen heeft. De bestelling zal dan ook exact worden uitgevoerd aan de hand van deze gegevens. Mochten deze gegevens niet kloppen, dan dient er zo snel mogelijk contact te worden opgenomen met onze klantenservice.

Annuleren of wijzigen van een bestelling

Als een geplaatste bestelling geannuleerd of gewijzigd moet worden, kan dit door zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Annuleren kan slechts wanneer een artikel nog niet in productie genomen is. De bestelling kan alleen geannuleerd worden door telefonisch contact op te nemen.

Prijzen, verzendkosten en levertijd

De prijzen staan vermeld bij het product.

Verzendkosten staan vermeld in uw winkelwagentje.

De levertijd voor producten binnen Nederland varieert tussen de 1 en 5 werkdagen afhakelijk van het bestelde product. Producten zoals geboorteborden en raamstickers hebben wij niet op voorraad maar produceren wij op aanvraag van de klant. De verwachte levertijd staat vermeld bij het product.

Zodra Keluarga uw betaling ontvangen heeft, wordt uw bestelling zo snel mogelijk geproduceerd en verzonden.

Verzenden en retourneren

Keluarga verzendt haar producten via betrouwbare, professionele verzendpartners. Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Mochten er nog vragen zijn over de bezorgmogelijkheden van Keluarga, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@keluarga.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Betalingsmogelijkheden binnenland

Bestellingen bij Keluarga kunnen op verschillende manieren betaald worden, zowel direct als indirect. Het verschil is dat bij een directe betaling het artikel direct wordt gemaakt en verzonden. Bij een indirecte betaling wordt het artikel pas na ontvangst van de betaling gemaakt en verzonden.

Directe betaling: Voor een snelle levering
iDeal
Creditcard

Indirecte betaling: Levering na ontvangst betaling (geen 24 uurs levering)
Handmatig overboeken

Betalingsmogelijkheden buitenland

Bij Keluarga is het ook mogelijk om vanuit het buitenland artikels te bestellen.

Betalen vanuit het buitenland kan met:
Mister Cash
Creditcard

Bankgegevens

SWIFT / BIC code: INGBNL2A

IBAN Nr.: NL69 INGB 0007 4894 09

Mochten er nog vragen zijn over de betaalmogelijkheden van Keluarga, of zijn er nog andere vragen? Dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

© 2018 - Keluarga | Algemene voorwaarden | Privacy policy
Ontwerp en CMS: Digicompleet by Segestia